mandag den 30. august 2010

Købmandsdisk før og efter...

Det er næsten ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det.....:-)

Jeg synes selv rigtig godt om det nye udseende som min "gamle" købmandsdisk har fået.

Det startede egentlig bare med den lille trækasse, jeg bragte hjem fra Søstrene. Den fik lidt brun og derefter lidt hvid maling og kom til at se rigtig fin ud....Og så var det lige jeg kiggede over på min gamle gule disk, som jeg lææænge har været sååå træt af og tænkte at den måtte have samme behandling. Og det fik den så....

Håber I også synes den er blevet rigtig fin.

Og nå ja, det skadede heller ikke at få ryddet op i alle de ting vi lægger i og på den.....selvom jeg tog det første hug inden jeg overhovedet tog før billedet.....jeg vil jo gerne fremstå, som et pragt eksemplar her på bloggen, men det er jeg altså ikke ;-)...hi,hi....

Ellers er jeg bare træt og lettere brugt efter en rigtig god og aktiv weekend.....

God mandag derude.
H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar