mandag den 2. august 2010

Hæklede spænder

Jeg kom lidt bagud med at blogge om hvad sommerferien gik med af små håndarbejder.... så jeg må hellere samle op, her er en de små ting:

Hårspænder, det blev til 8 sæt i første omgang, men jeg vil rigtig gerne lave flere....
har dog fået det råd, at lade være med at male sølvspændet hvidt/grønt, så det holder jeg op med. :-)

Så hvis du lige står og mangler en lille handmade ting til en lille pige, så sender jeg gerne et sæt for kr. 49,- inkl. porto.
Skriv bare til mig.

God mandag

H

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde, jeg overvejer selv at lave noget ligende...Må jeg spørge, hvor du køber det embalage du bruger til dine ting? altså pappet som spænderne sidder på?

    kh Sarah

    SvarSlet
  2. Hej Sarah. Emballagen har jeg selv lavet, ligesom visitkort, hængemærker osv....Så det er bare ind i tegneprogrammet og designe...og så ud på printeren. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes de ser SUPER søde ud lige som de er ;-)

    SvarSlet
  4. hm... overvejer lige, for de er da supersøde og ville klæ' min datters hoved.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt og inspirerende
    at få Jeres positive kommentarer, råd og spørgsmål. Tak for det.
    Mht farverne af spændet, så ser de sølvfarvede spænder pænere ud i både mørkt og lyst hår. Hvorimod de farvede ser pænest ud i lyst hår, og jeg vil ikke favorisere de blonde mere end brunetterne..... :-)

    SvarSlet