fredag den 13. august 2010

Fra ide til handling....

Jeg kan godt lide at være hurtig....altså når jeg får en ide eller inspiration, så skal jeg helst have den ført ud i livet, - hurtigt.

Jeg tog LIME hjem fra Netto i tirsdags, læste artiklen om genbrugsvaser, lavede pizza om onsdagen, for derved at få 4 stk. tomme konservesdåser, som jeg torsdag plantede selvsåede lavendler i og fandt dertil lidt bånd, snor og blonde.....

Desuden fandt jeg hos "Søstrene" en lille kasse, som netop passer til 6 af mine små sodavandsflasker, kassen må lige få lidt maling = slidt/gammelt look, så kan den komme op på tallerken rækken i køkkenet......

Imorgen (lørdag) er jeg klar til at trække lod i min første lille give-away, og så må jeg lige lægge sidste hånd på et par håndarbejder, der involverer en hulens masse lapper....så jeg kan vise, hvor amok jeg gik i farver og lapper, da jeg først fik begyndt....:-)

God fredag/weekend til Jer.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar