fredag den 16. juli 2010

Mens vi nyder sommeren...

...bliver det jo til nogle små ting i hånden....flere indlæg kommer snart...:-)

Og mens jeg venter på lidt maling, der skal tørre og lidt regnvejr, ....(ikke at jeg ønsker regn...)...men så har jeg en GOD undskyldning for at sidde indendøre ved min symaskine.........;-) ...så har jeg fundet et par toppe frem fra sidste sommer.....nemt og hurtigt syet, hvis man har en masse små "strygemærker" (jeg mangler adgang til en varmepresser, så jeg syr dem på istedet, fordi påvarmning med strygejernet aldrig holder helt så godt...)

Er der mon nogen, som kunne være interesseret i sådanne toppe eller nogle strygemærker, -for så vil jeg gerne lave nogle små pakker....til en billig penge selvfølgelig...

Hver top har ca. 20 forskellige mærker...og så er det ellers bare 2 små stykker hvidt stof og en meters hvid foldeelastik....bare skriv, hvis du har lyst til den ene eller andet...

God weekend...
H

I baggrunden vores roser, som endelig sprang ud....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar