lørdag den 31. juli 2010

Kort til sølvbryllup og fødselsdag

For længe siden, har jeg lavet kort til sølvbryllup og rund fødselsdag, men først idag kan jeg vise dem, for det er først idag de skal afleveres.....
Det er min moster og onkel som fejrer 2 fester med kun få dages mellemrum.....
Jeg har lavet 2 kort til hver begivenhed, for min mor ville også have hjemmegjorte kort.

Min onkel er en præmie tyr...???!!!!..den er han selv ude om...for han skrev i indbydelsen; at det var 50 år siden, at dette (vid)-under (ham selv) kom til verden.....desuden er han lastbilchauffør, derfor lastbilen....
Et stort tillykke med din runde fødselsdag til dig onkel og hjertelig tillykke med Jeres sølvbryllupsdag til dig moster....det er trods alt dig der har holdt ham ud i HELE 25 år.........:-)

Vi glæder os til en rigtig god fest.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar